21 produktów
Wybierz auto
Nr art: FREFR10372500
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FREFR10376600
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT473860
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GET0832550000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GET0845160000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 05030810550000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 05030811470000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0515800045910000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0515800052510000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAL03982N0
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAL03982V0
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAL03991N1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 047603991N0
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: MAL03991N2
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAL03996N1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAL03996N0
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 047603999N1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAL04007V0
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 047604016N0
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 047603999N0
Dostawa na środę, 3 lipca
Pierścienie tłokowe w aucie FIAT ULYSSE I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie FIAT ULYSSE I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie FIAT ULYSSE I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.