16 produktów
Wybierz auto
GET0842340000
Średnica cylindra [mm]: 87.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p st, 1.2mm 026 p goe13, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
59,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476013RS001350N0
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. t2,50 crk p, 2. r 2,00 ifu, 3. dsf2,00 crk
116,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047601561N0
Średnica cylindra [mm]: 87.5
Numer komponentu: 1. r 1,2 cr p, 2. nm 1,2 p, 3. 3s 2,5 cr
54,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR70000
Otwór o śr [mm]: 82.5
Numer komponentu: 1.75/2.0/2.0
Rozwiń więcej danych
77,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR25000
Otwór o śr [mm]: 85
Numer komponentu: 2.5/2.0/2.0
Rozwiń więcej danych
141,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116110000
Wymiar standardowy [std]: 1
93,38
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
93,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842340700
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p st, 1.2mm 026 p goe13, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
56,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843670000
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 2.0mm 005ifu p goe13, 2.5mm 008 gdc p kv1, 2mm 231lkz ck goe13
Rozwiń więcej danych
137,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NNE8921740000
Otwór o śr [mm]: 82.5
Numer komponentu: 1. 1,75, 2. 2,00, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
69,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05608921790000
Otwór o śr [mm]: 87.5
Numer komponentu: 1. 1,20, 2. 1,50, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
86,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL353RS101010N0
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. t 2,5 crk
185,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01561N1
Średnica cylindra [mm]: 87.75
Numer komponentu: 1. r 1,2 cr p, 2. nm 1,2 p, 3. 3s 2,5 cr
57,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01602N0
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Numer komponentu: 1. r 1,75 if n, 2. nm 2 ifu p, 3. dsf 2 n
85,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01602N2
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,75 if n, 2. nm 2 ifu p, 3. dsf 2 n
93,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL013RS101070N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1. r 2 if dlc, 2. m 2 ifu cr, 3. dsf 2 dlc
85,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800118610000
Wymiar standardowy [std]: 1
103,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie FORD S-MAX znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie FORD S-MAX wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie FORD S-MAX liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.