6 produktów
Wybierz auto
GET0844860000
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 2.0mm 010 cr p goe13, 2.5mm 007 pvd fe g13, 4.0mm 231 cr fe st
Rozwiń więcej danych
89,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0828710000
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 2.5mm 007ifu mop kv1, 2mm 011ifu crp goe13, 4.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
91,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40M0528000JPN
191,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
191,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800042810000
Ilość: 3
Numer komponentu: Ri2373, ri2375, ri2377
Rozwiń więcej danych
90,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL67613N0
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 1. et 2,5 if n, 2. et 2,0 cr p, 3. dsf4,0 cr p
85,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV441324JM
Nadwymiar [mm]: 0.5
233,07
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
233,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie HYUNDAI GALLOPER znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie HYUNDAI GALLOPER wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie HYUNDAI GALLOPER liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.