54 produktów
Wybierz auto
Średnica cylindra [mm]: 91
Numer komponentu: 2.0mm 001iw crp go13, 2.5mm 007 ck p kv4, 3.0mm 231 nt st
Rozwiń więcej danych
120,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 83
215,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar standardowy [std]: 1
86,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 66260, 66261, 66262
Rozwiń więcej danych
53,12
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
245,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
193,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Komplet
110,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.2,00 2.2,00 3.3,00, 1.cr2.cr3.cr
94,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 91
Numer komponentu: 1. et 2,5 cr p, 2.r2,00 iw cr p, 3. dsf 3,00 n
105,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 75.5
Numer komponentu: 1. r1,20 if cr, 2. nm 1,20 p, 3. 3s 2,00 n
42,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Numer komponentu: 1.r1,2 if pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. 3s 2,00 pvd
100,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 77.25
Numer komponentu: 1.r1,2 if pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. 3s 2,00 pvd
99,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 83
Numer komponentu: 1. 2,00, 2. 2,00, 3. 3,00
Rozwiń więcej danych
66,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Numer komponentu: 1.2mm 001if pvd st, 1.2mm 026ifu p goe13, 2.0mm 712 pvd st
Rozwiń więcej danych
63,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: Ri2459, ri2462, ri2465
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 66628, 66629, 66630
Rozwiń więcej danych
91,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar standardowy [std]: 1
103,10
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
103,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie KIA znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie KIA wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie KIA liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.