16 produktów
Wybierz auto
Nr art: KOL800118911000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FREFR10249400
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAL681RS001110N0
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KOL800117110050
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NNE7924940000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAL681RS001100N1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GET0842480710
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KOL800117110000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KOL800118910000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FREFR10249500
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAL681RS001060N0
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAL681RS001060N1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0476681RS001050N0
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GET0842480030
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GET0844510000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GET0842480010
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Pierścienie tłokowe w aucie KIA PROCEED znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie KIA PROCEED wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie KIA PROCEED liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.