10 produktów
Wybierz auto
KOL800118911000
Wymiar standardowy [std]: 1
87,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL681RS001060N2
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Numer komponentu: 1.r1,2 if pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. 3s 2,00 pvd
99,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL681RS001060N1
Średnica cylindra [mm]: 77.25
Numer komponentu: 1.r1,2 if pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. 3s 2,00 pvd
95,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40M0535000JPN
Jednostka ilości: Komplet
109,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
109,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL681RS001060N0
Średnica cylindra [mm]: 77
Numer komponentu: 1.r1,2 if pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. 3s 2,00 pvd
87,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842480710
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Numer komponentu: 1.2mm 001if pvd st, 1.2mm 026ifu p goe13, 2.0mm 712 pvd st
Rozwiń więcej danych
64,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL681RS001100N0
Średnica cylindra [mm]: 77
Numer komponentu: 1. r 1,2 pvd p, 2. nm1,2 ifu p, 3. dsf2,00 n p
108,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476681RS001040N0
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1. r 1,0 cr p, 2. nm 1,20 p, 3. 3s 2,00 pvd
67,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842480010
Średnica cylindra [mm]: 77
Numer komponentu: 1.2mm 001if pvd st, 1.2mm 026ifu p goe13, 2.0mm 712 pvd st
Rozwiń więcej danych
65,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800118910000
Wymiar standardowy [std]: 1
88,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
88,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie KIA RIO III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie KIA RIO III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie KIA RIO III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.