Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie tłokowe do MERCEDES-BENZ KLASA S W126

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica cylindra [mm]: 88.5

Numer komponentu: 1. r 1,5 if n, 2. nm 1,75 p, 3. dsf 3,0 cr

59,60

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

59,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 96.5

Numer komponentu: 1.75mm 001if crp kv1, 2.0mm 005iw cr p kv1, 3.5mm 231 cr p goe13

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,51

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

87,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość: 3

Numer komponentu: 44316, 85056, 85173

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,77

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

51,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość: 3

Numer komponentu: 48869, 49696, 49697

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

56,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica cylindra [mm]: 87

Numer komponentu: 2.0mm 005if ps p kv1, 2.5mm 001 ps p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,85

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

153,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość: 3

Numer komponentu: 14378, 23799, 23801

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,28

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

71,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość: 3

Numer komponentu: 44314, 85054, 85321

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,64

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

51,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość: 3

Numer komponentu: 44298, 85053, 85171

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,77

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

51,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W126

Zastosowanie pierścieni tłokowych w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA S W126

Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W126 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.

MERCEDES-BENZ KLASA S W126 – budowa pierścieni tłokowych

Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W126 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W126 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.

Jakie są rodzaje pierścieni tłokowych?

Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.