15 produktów
Wybierz auto
GET0818270000
Średnica cylindra [mm]: 96.5
Numer komponentu: 1.75mm 001if crp kv1, 2.0mm 005iw cr p kv1, 3.5mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00140V0
Średnica cylindra [mm]: 89.9
Numer komponentu: 1.r1,5 3,45 if, 2. nm1,75 3,85, 3.dsf3,0 3,3 cr
73,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800017911050
Ilość: 3
Numer komponentu: 80124, 85579, 85581
Rozwiń więcej danych
67,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800017911000
Ilość: 3
Numer komponentu: 80120, 85578, 85580
Rozwiń więcej danych
67,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800017311000
Ilość: 3
Numer komponentu: 14378, 23799, 23801
Rozwiń więcej danych
78,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030818330000
Średnica cylindra [mm]: 87
Numer komponentu: 2.0mm 005if ps p kv1, 2.5mm 001 ps p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
153,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030828750000
Średnica cylindra [mm]: 89.9
Numer komponentu: 1.5mm 001if nt st, 1.75mm 026 p goe13, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00140V1
Średnica cylindra [mm]: 90.15
Numer komponentu: 1.r1,5 3,45 if, 2. nm1,75 3,85, 3.dsf3,0 3,3 cr
79,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047600101N0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if p, 3. dsf 3,0 cr
70,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00101V2
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Numer komponentu: 1. r2,5 if crc, 2. m 2,0 if p, 3. dsf 3,0 cr
98,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047600101V0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r2,5 if crc, 2. m 2,0 if p, 3. dsf 3,0 cr
93,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00140N0
Średnica cylindra [mm]: 89.9
Numer komponentu: 1. r 1,5 if n, 2. nm 1,75, 3. dsf 3,0 n
76,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00101G0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. nm 2,0, 3. dsf 3,0 cr
118,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00101N2
Średnica cylindra [mm]: 89.5
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if p, 3. dsf 3,0 cr
77,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00223N0
Średnica cylindra [mm]: 87
Numer komponentu: 1. r 2,5 mo, 2. m 2,0 if mo, 3. dsf 3,0 cr
118,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.