15 produktów
Wybierz auto
MAL00114N0
Średnica cylindra [mm]: 89.9
Numer komponentu: 1. r 1,5 n, 2. nm 1,75 p, 3. 3s 3,0 n
117,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00401N0
Średnica cylindra [mm]: 86
Numer komponentu: 1. r2,5 iw crk
142,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00136N4
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if, 3. dsf 3,0 cr
81,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05608910650000
Otwór o śr [mm]: 89.9
Numer komponentu: 1. 1,50, 2. 1,75, 3. 3,00
Rozwiń więcej danych
58,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR89000
Otwór o śr [mm]: 88
Numer komponentu: 2.5/2.0/3.0
Rozwiń więcej danych
75,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10127400
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 1.2,5 2.2 3.3, 1.crp 2.p 3.cr
76,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0811790700
Średnica cylindra [mm]: 88.5
Numer komponentu: 2.0mm 005if p ika, 2.5mm 001if ck p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
104,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030811790000
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 2.0mm 005if p ika, 2.5mm 001if ck p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
81,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00136N3
Średnica cylindra [mm]: 88.75
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if, 3. dsf 3,0 cr
87,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00114N1
Średnica cylindra [mm]: 90.15
Numer komponentu: 1. r 1,5 n, 2. nm 1,75 p, 3. 3s 3,0 n
127,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047600136N0
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if, 3. dsf 3,0 cr
75,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800048010050
Ilość: 3
Numer komponentu: 60555, 60557, 60559
Rozwiń więcej danych
56,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047600136N2
Średnica cylindra [mm]: 88.5
Numer komponentu: 1. r2,5 if crk, 2. m 2,0 if, 3. dsf 3,0 cr
61,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800048010000
Ilość: 3
Numer komponentu: 60554, 60556, 60558
Rozwiń więcej danych
56,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0813640000
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 2.0mm 005ifu p f14, 2.5mm 001if ck p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
108,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W220 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W220 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W220 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.