6 produktów
Wybierz auto
047600524N0
Średnica cylindra [mm]: 92.9
Numer komponentu: 1. r 1,5 n, 2. n 1,75, 3. 3s 2,5 n
52,71
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS111250N1
Średnica cylindra [mm]: 88.25
Numer komponentu: 1. r 1,5 n, 2. nm 1,75, 3. 3s 2,5 n
152,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
152,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00524N1
Średnica cylindra [mm]: 93.15
Numer komponentu: 1. r 1,5 n
57,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS111250N0
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 1. r 1,5 n, 2. nm 1,75, 3. 3s 2,5 n
143,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
143,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844090000
Średnica cylindra [mm]: 88
Numer komponentu: 1.5mm 001 nt st, 1.75mm 026 p goe13, 2.5mm 712 nt st
Rozwiń więcej danych
95,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800118810000
Ilość: 3
Numer komponentu: 66834, 66835, 66836
Rozwiń więcej danych
57,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ SL R230 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ SL R230 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ SL R230 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.