13 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAL001RS001110N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r2,00 if crk, 2. m1,75 ifu p, 3. dsf 2,00 cr
80,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800074610025
Ilość: 3
Numer komponentu: 64050, 64053, 64056
Rozwiń więcej danych
78,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800114210000
Ilość: 3
Numer komponentu: 66342, 66343, 66344
Rozwiń więcej danych
140,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843340700
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 001if gdc p k4, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
95,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS001110N1
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Numer komponentu: 1. r2,00 if crk, 2. m1,75 ifu p, 3. dsf 2,00 cr
80,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843340000
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 231 cr p goe13, 2mm 001if gdc p kv4
Rozwiń więcej danych
85,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS001110N2
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. r2,00 if crk, 2. m1,75 ifu p, 3. dsf 2,00 cr
80,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS111210N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. m 1,5 p, 3. 3s 2,0 pvd
108,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS001880N1
Średnica cylindra [mm]: 88.25
Numer komponentu: 1.r1,20 3,30 pv, 2.nm1,50 3,40 p, 3. 3s 2,00 pvd
162,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
162,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844050000
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.2mm 001 pvd nt st, 1.2mm 005 pvd p kv1, 2.0mm 423 pvd nt st
Rozwiń więcej danych
105,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800074610000
Ilość: 3
Numer komponentu: 64049, 64052, 64055
Rozwiń więcej danych
70,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800074610050
Ilość: 3
Numer komponentu: 64051, 64054, 64057
Rozwiń więcej danych
78,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL001RS001750V0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,2 pvd, 2. nm1,0 pvd p, 3. 3s 2,0 pvd
134,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ SLC znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ SLC wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ SLC liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.