14 produktów
Wybierz auto
MAL021RS101120N2
Średnica cylindra [mm]: 72.7
Numer komponentu: 1. r1.20 if pvd
Rozwiń więcej danych
77,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10381300
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1.2,00 2.2,00 3.2,50, 1.cr2.p3.cr
67,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10381350
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Numer komponentu: 1.2,00 2.2,00 3.2,50, 1.cr2.p3.cr
Rozwiń więcej danych
67,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800120810000
Wymiar standardowy [std]: 1
81,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
81,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS101120N1
Średnica cylindra [mm]: 72.45
Numer komponentu: 1. r1.20 if pvd
Rozwiń więcej danych
73,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02201V0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r2,0 if mo p, 2. m 2,0 ifu p, 3. dsf 2,5 cr
66,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0812340030
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 2.0mm 001if ck p kv1, 2.0mm 005ifu p goe13, 2.5mm 231lkz crp g13
Rozwiń więcej danych
107,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02223N0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r 2 if crk, 2. m 2 ifu, 3. dsf 2,5 cr
84,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047602201N2
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Numer komponentu: 1. r2,0 if crk, 2. m 2,0 ifu, 3. dsf 2,5 n
62,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS101100N0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1.et1,75 2,75 p, 2.m1,75 2,75 if, 3.dsf2,0 2,75 c
116,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047602201N0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r2,0 if crk, 2. m 2,0 ifu, 3. dsf 2,5 n
63,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800120710050
Nadwymiar [mm]: 0.5
65,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
65,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02223N1
Średnica cylindra [mm]: 76.25
Numer komponentu: 1. r 2 if crk, 2. m 2 ifu, 3. dsf 2,5 cr
78,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800120710000
Wymiar standardowy [std]: 1
66,38
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie RENAULT CAPTUR znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie RENAULT CAPTUR wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie RENAULT CAPTUR liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.