Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Średnica cylindra [mm]: 85.5
Numer komponentu: 2.0mm 005if mop go13, 2.0mm 231 cr p goe13, 2.5mm 007 gdc p kv1
Rozwiń więcej danych
120,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 85.5
Numer komponentu: 2.0/1.75/2.0
Rozwiń więcej danych
134,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 2.0mm 231 cr p goe13, 2.5mm 007 gdc p kv1, 2mm 005if mo p goe13
Rozwiń więcej danych
84,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. et 2,45 crk
106,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 65854, 65856, 65858
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 85
Numer komponentu: 1. 2,00, 2. 1,75, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
91,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 85
Numer komponentu: 1. et 2.00 pvd
Rozwiń więcej danych
161,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 85
Numer komponentu: 2.0/1.75/2.0
Rozwiń więcej danych
134,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 85
70,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
70,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 65853, 65855, 65857
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie RENAULT MASTER III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie RENAULT MASTER III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie RENAULT MASTER III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.