7 produktów
Wybierz auto
NUR8743520000
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
338,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
273,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00129000
Długość [mm]: 74
Średnica cylindra [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
467,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
467,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743520700
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 85.5
Rozwiń więcej danych
351,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
051597504620
Długość [mm]: 76
Otwór o śr [mm]: 85.51
Rozwiń więcej danych
357,45
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
357,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL97504600
Długość [mm]: 76
Otwór o śr [mm]: 85.01
Rozwiń więcej danych
315,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.