Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do RENAULT MASTER III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok NÜRAL 87-435207-00

Długość [mm]: 76

Średnica cylindra [mm]: 85.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,20

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

351,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-435200-00

Długość [mm]: 76

Średnica cylindra [mm]: 85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,08

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

335,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 97504620

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.51

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,29

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

352,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 97504600

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,76

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

310,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok FAST FT47133/0

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,69

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach RENAULT MASTER III?

Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.