Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do RENAULT MASTER III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: FASFT471330

Tłok FAST FT47133/0

Długość [mm]: 76, otwór o śr [mm]: 85.01, sworzeń o śr. [mm]: 32, Wielkość kompresji [mm]: ...
284,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743520000

Tłok NÜRAL 87-435200-00

Długość [mm]: 76, średnica cylindra [mm]: 85, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem n...
347,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KOL97504600

Tłok KOLBENSCHMIDT 97504600

Długość [mm]: 76, otwór o śr [mm]: 85.01, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 32, Numer komponent...
415,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NUR8743520700

Tłok NÜRAL 87-435207-00

Długość [mm]: 76, średnica cylindra [mm]: 85.5, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem...
351,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 051597504620

Tłok KOLBENSCHMIDT 97504620

Długość [mm]: 76, otwór o śr [mm]: 85.51, Ilość: 3, sworzeń o śr. [mm]: 32, Numer komponent...
405,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL021PI00129001

Tłok MAHLE 021 PI 00129 001

Długość [mm]: 74, średnica cylindra [mm]: 85.25, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięcie...
517,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAL021PI00129000

Tłok MAHLE 021 PI 00129 000

Długość [mm]: 74, średnica cylindra [mm]: 85, obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem n...
517,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach RENAULT MASTER III?

Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.