Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do RENAULT MASTER III

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tłok NÜRAL 87-435207-00

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok NÜRAL 87-435207-00

NUR8743520700

Długość [mm]: 76

Średnica cylindra [mm]: 85.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,79

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

353,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok FAST FT47133/0

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok FAST FT47133/0

FASFT471330

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,24

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

276,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 021 PI 00129 001

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok MAHLE 021 PI 00129 001

MAL021PI00129001

Długość [mm]: 74

Średnica cylindra [mm]: 85.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

479,54

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

479,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NÜRAL 87-435200-00

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok NÜRAL 87-435200-00

NUR8743520000

Długość [mm]: 76

Średnica cylindra [mm]: 85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,72

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

326,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 97504600

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok KOLBENSCHMIDT 97504600

KOL97504600

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,38

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

318,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok MAHLE 021 PI 00129 000

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok MAHLE 021 PI 00129 000

MAL021PI00129000

Długość [mm]: 74

Średnica cylindra [mm]: 85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

462,12

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

462,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok KOLBENSCHMIDT 97504620

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok KOLBENSCHMIDT 97504620

051597504620

Długość [mm]: 76

Otwór o śr [mm]: 85.51

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,39

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

318,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tłok NE 7138250000

-5% na zakupy od 199 zł

Tłok NE 7138250000

NNE7138250000

Długość [mm]: 73.85

Otwór o śr [mm]: 85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,97

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

274,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER III

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach RENAULT MASTER III?

Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MASTER III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie RENAULT MASTER III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.