5 produktów
Wybierz auto
047608318N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1. t 3,0 crk, 2. nm 2,0, 3. dsf 3,0 n
154,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
154,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0811440010
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 2.0mm 026 p goe13, 3.0mm 008 ck p kv1, 3.0mm 231 nt st
Rozwiń więcej danych
131,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
131,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030811440000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 2.0mm 026 p goe13, 3.0mm 008 ck p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
120,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
120,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0852160000
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr goe13, 1.5mm 026 goe13, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
54,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0852270000
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 1.0mm 001 cr st, 1.2mm 026 p goe13, 2.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
57,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie ROVER 75 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie ROVER 75 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie ROVER 75 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.