13 produktów
Wybierz auto
GET0812340700
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Numer komponentu: 2.0mm 001if ck p kv1, 2.0mm 005ifu p goe13, 2.5mm 231 nt goe13
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030812340000
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 2.0mm 001if ck p kv1, 2.0mm 005ifu p goe13, 2.5mm 231 nt goe13
Rozwiń więcej danych
94,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10381300
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1.2,00 2.2,00 3.2,50, 1.cr2.p3.cr
67,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10381350
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Numer komponentu: 1.2,00 2.2,00 3.2,50, 1.cr2.p3.cr
Rozwiń więcej danych
67,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844020000
Średnica cylindra [mm]: 78
Numer komponentu: 1.2mm 001if nt st, 1.5mm 026 p goe13, 2.8mm 712 nt st
Rozwiń więcej danych
62,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0896180700
Średnica cylindra [mm]: 74.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p kv1, 1.5mm 005 p goe13, 2.8mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
55,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047602201N2
Średnica cylindra [mm]: 76.5
Numer komponentu: 1. r2,0 if crk, 2. m 2,0 ifu, 3. dsf 2,5 n
62,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047602201N0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r2,0 if crk, 2. m 2,0 ifu, 3. dsf 2,5 n
63,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02201V0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r2,0 if mo p, 2. m 2,0 ifu p, 3. dsf 2,5 cr
65,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
65,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL007RS101170N0
Średnica cylindra [mm]: 78
Numer komponentu: 1. r 1.2 n
Rozwiń więcej danych
57,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800044510000
Ilość: 3
Numer komponentu: 61824, 61826, 61828
Rozwiń więcej danych
59,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844020010
Średnica cylindra [mm]: 78
Numer komponentu: 1.2mm 001if nt st, 1.2mm 026 p goe13, 2.5mm 712 nt st
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0896180000
Średnica cylindra [mm]: 74
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p kv1, 1.5mm 005 p goe13, 2.8mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
52,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie SUZUKI JIMNY III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie SUZUKI JIMNY III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie SUZUKI JIMNY III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.