6 produktów
Wybierz auto
GET0843960000
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1.0mm 001if cr st, 1.0mm 026 st, 1.5mm 231 pvd st
Rozwiń więcej danych
60,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800109910000
Ilość: 3
Numer komponentu: 66145, 66146, 66147
Rozwiń więcej danych
65,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800109910050
Ilość: 3
Numer komponentu: 66148, 66149, 66150
Rozwiń więcej danych
64,15
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
64,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001140N0
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1.r1,00 if pvd
113,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101130N0
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1.r1,20 2,30 pv, 2.nm1,00 2,30 c, 3. 3s 2,00 pvd
113,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101130N1
Średnica cylindra [mm]: 71.25
Numer komponentu: 1.r1,20 2,30 pv, 2.nm1,00 2,30 c, 3. 3s 2,00 pvd
107,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie TOYOTA AYGO II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie TOYOTA AYGO II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie TOYOTA AYGO II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.