7 produktów
Wybierz auto
KOL800058410000
Wymiar standardowy [std]: 1
109,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
109,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842240000
Średnica cylindra [mm]: 96
Numer komponentu: 1.5mm 005 nt, 2.0mm 007 nt, 3.0mm 231 nt
Rozwiń więcej danych
147,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
147,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800058410050
Nadwymiar [mm]: 0.5
110,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
110,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV428740JM
Nadwymiar [mm]: 0.5
221,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
221,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844740000
Średnica cylindra [mm]: 92
Numer komponentu: 1.5mm 005 nt st, 2.0mm 007 nt st, 3.0mm 231 nt st
Rozwiń więcej danych
76,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030837380000
Średnica cylindra [mm]: 92
Numer komponentu: 2.0mm 005 p goe13, 2.0mm 007 cr p kv1, 4.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
79,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV428740J
222,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
222,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie TOYOTA HILUX znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie TOYOTA HILUX wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie TOYOTA HILUX liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.