Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do CITROËN C4 AIRCROSS

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

127,22 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
151,60 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
207,34 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
77,90 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,49 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,60 zł
66,60 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie CITROËN C4 AIRCROSS?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie CITROËN C4 AIRCROSS. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie CITROËN C4 AIRCROSS?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd CITROËN C4 AIRCROSS mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

CITROËN C4 AIRCROSS – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie CITROËN C4 AIRCROSS ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.