4 produkty
Wybierz auto
NTYZPSDW005
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
101,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
101,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX400505
88,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
88,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
116,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
116,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600166922
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów, do automatycznej skrzyni biegów
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
33,35
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
33,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie DAEWOO NUBIRA Nubira II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd DAEWOO NUBIRA Nubira II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie DAEWOO NUBIRA Nubira II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.