52 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z tyłu
100,41
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
100,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
123,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
123,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Masa [g]: 1430
115,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
115,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
120,31
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
120,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 1182
93,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
93,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,32
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
151,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 1300
120,75
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
120,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
66,82
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
66,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
83,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
120,46
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
120,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
132,77
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
132,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
121,47
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
57,47
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
206,19
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
206,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.52
Rozwiń więcej danych
145,71
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
145,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,18
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
102,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,85
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
128,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 732
65,66
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
65,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 646
59,23
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
59,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie LANCIA MUSA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd LANCIA MUSA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie LANCIA MUSA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.