22 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
35,69
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 174
Rozwiń więcej danych
78,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.56
66,56
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
66,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
93,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
93,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.652
Rozwiń więcej danych
229,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
229,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.652
Rozwiń więcej danych
241,03
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
241,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 174
Rozwiń więcej danych
83,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
83,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
173,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
173,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z prawej, z przodu
Masa [g]: 1594
141,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
141,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, góra
44,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
44,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
280,21
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
280,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
151,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
151,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
139,16
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
139,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.834
Rozwiń więcej danych
128,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
184,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
184,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,23
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
132,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
245,09
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
245,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.774
129,56
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
129,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 174
Rozwiń więcej danych
81,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
81,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MAZDA 5 II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MAZDA 5 II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MAZDA 5 II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.