5 produktów
Wybierz auto
MAX400675
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
155,62
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
155,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSMZ054
69,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSMZ055
139,16
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
139,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMZMCX7ERR
Ciężar [kg]: 0.652
Długość opakowania [cm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
108,53
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
108,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX400676
Strona zabudowy: Częsć tylna
86,60
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
86,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MAZDA CX-7. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MAZDA CX-7 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MAZDA CX-7 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.