6 produktów
Wybierz auto
FASFT52042
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 2.07
Rozwiń więcej danych
144,66
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
144,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8054007
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
80,77
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
80,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8054024
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
354,67
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
354,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT52587
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z lewej
53,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.03
U ciebie: wt. 04.03
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSRE108
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Zps-re-108
214,55
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
214,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATETM1934
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
60,28
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
60,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MERCEDES-BENZ CITAN. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MERCEDES-BENZ CITAN mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MERCEDES-BENZ CITAN ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.