7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
4 produkty
Wybierz auto
FASFT52064
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
50,62
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
50,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM890720
Strona zabudowy: Z tyłu
95,11
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8054247
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
181,73
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
181,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR49427514
298,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
298,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MERCEDES-BENZ SL R231. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MERCEDES-BENZ SL R231 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MERCEDES-BENZ SL R231 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.