Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do OPEL ANTARA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Poduszka silnika METALCAUCHO 58596

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

187,09

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

187,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika NTY ZPS-PL-043

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

132,23

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

132,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika GSP 531920

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

162,18

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

162,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika NTY ZPS-CH-111

Strona zabudowy: Z prawej, z przodu

132,23

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

132,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika TEDGUM TED33951

Strona zabudowy: Z tyłu

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,98

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

207,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika METALCAUCHO 58572

Strona zabudowy: Z tyłu

186,22

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

186,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika GSP 532199

Strona zabudowy: Oś tylna

227,85

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

227,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST OPMB-ANTF

Ciężar [kg]: 0.456

73,78

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

73,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika NTY ZTP-DW-035E

Strona zabudowy: Z przodu

Długość opakowania [cm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,28

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

57,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika ORIGINAL IMPERIUM 36998

Strona zabudowy: Z prawej, z przodu

218,76

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

218,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL ANTARA

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie OPEL ANTARA?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL ANTARA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie OPEL ANTARA?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL ANTARA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

OPEL ANTARA – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL ANTARA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.