35 produktów
Wybierz auto
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Długość przewodu elastycznego [mm]: 480
97,90
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
97,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 303
100,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Long
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, po stronie kierowcy, z lewej
Rozwiń więcej danych
80,60
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
80,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 525
90,56
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
90,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 498
Rozwiń więcej danych
86,59
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
86,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
281,07
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
281,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTIH0717H
70,07
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
70,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 48 05 578
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
209,76
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4805578, gm 96628979
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
138,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
138,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4805578, gm 96628979
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
64,56
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
64,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 48 05 398
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
109,34
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
109,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 834
Rozwiń więcej danych
118,87
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
118,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 495
Rozwiń więcej danych
103,78
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
103,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
87,76
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
87,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0806H
35,67
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
35,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0787H
59,56
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
59,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
135,63
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
135,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.36
60,90
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
60,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4805398, gm 96628977
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
66,20
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
66,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4805398, gm 96628977
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
54,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
54,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta OPEL ANTARA należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.