21 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 8200410268
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia
80,42
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
80,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
45,41
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
45,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,93
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
56,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
95,63
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
95,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200151995
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
52,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,72
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
70,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,86
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
54,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
267,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
267,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 8200310825
Strona zabudowy: Z prawej
108,76
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
108,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
102,26
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
102,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
63,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
63,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200939896
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
51,13
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
51,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.4
Rozwiń więcej danych
150,47
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
150,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,85
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
68,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
100,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
141,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
141,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200437589
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
203,56
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
203,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200151995
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
61,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
61,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
73,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
73,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.63
Rozwiń więcej danych
110,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie RENAULT WIND. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd RENAULT WIND mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie RENAULT WIND ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.