Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do RENAULT WIND

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 8200410268, Strona zabudowy: na dole, Oś przednia
91,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.29, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: hydropods...
297,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Performance, Kolor: srebrny, Tryb pracy: manualny, Masa [g]: 407
64,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
110,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200437589, Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
197,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200310825, Strona zabudowy: z prawej
108,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
73,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200151995, Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
53,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ilość: 1
58,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.63, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Zdjęcie ...
108,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Materiał: blacha stalowa, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
133,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 0.46, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: podstawa g...
73,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.29, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: hydropods...
243,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 1.4, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5, Rodzaj mocowania: hydrop...
148,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200151995, Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
61,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie RENAULT WIND?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie RENAULT WIND. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie RENAULT WIND?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd RENAULT WIND mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

RENAULT WIND – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie RENAULT WIND ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.