-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
6 produktów
Wybierz auto
FESTM076
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.82
69,35
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
69,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM077
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 0.68
52,83
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
52,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM094
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.876
Rozwiń więcej danych
81,77
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
81,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHGOM2599
Strona zabudowy: Częsć tylna
Szerokość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
88,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
88,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHGOM2600
Strona zabudowy: Częsć przednia
68,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
68,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVGOJ2599
Strona zabudowy: Częsć tylna
Szerokość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
106,08
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
106,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie TOYOTA CELICA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd TOYOTA CELICA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie TOYOTA CELICA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.