45 produktów
Wybierz auto
FEB107731
Ciężar [kg]: 0.152
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
157,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728048070
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
431,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
431,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479722974
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
227,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0296
296,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
296,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP223
374,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP224
539,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
539,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP281
Opcja wyposażenia: +oil seal
366,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP345
Opcja wyposażenia: Late op281
641,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
641,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157FO01
301,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
301,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS09578
120,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
120,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB178847
Ciężar [kg]: 0.855
Zdjęcie producenta: 1
186,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140460
Ciężar [kg]: 0.2
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
148,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140461
Ciężar [kg]: 0.2
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
83,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50107731
Ciężar [kg]: 0.152
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
186,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOFR003
Numer seryjny: Bpo-fr-003
165,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
165,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOFR001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
297,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
297,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB181063
Dla numeru oe: 1001.g8
Ciężar [kg]: 1.617
385,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
182,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304796
310,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
310,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREOP09240
251,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD MONDEO IV pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD MONDEO IV o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD MONDEO IV wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.