Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pompy oleju do FORD MONDEO IV

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z wałem korbowym z pierścieniami uszczelnia...
72,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
wieloczęściowy: 3-częściowy
56,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
47,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
15,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
14,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika
19,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Uszczelka pompy oleju w samochodzie FORD MONDEO IV

Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie FORD MONDEO IV zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.

Objawy awarii uszczelki pompy oleju w pojazdach FORD MONDEO IV

Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie FORD MONDEO IV powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

FORD MONDEO IV – wymiana uszczelki pompy oleju

Silnik samochodu FORD MONDEO IV nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.