8 produktów
Wybierz auto
0338701996030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową, z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
364,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
364,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338701700020
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
452,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
452,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB183392
Ciężar [kg]: 1.535
368,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
368,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREOP09248
Dla numeru oe: 55205943
401,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
401,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP2229
425,26
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
425,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9021JPN
270,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
270,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP343
246,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
246,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP403
396,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
396,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie LANCIA DELTA III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak LANCIA DELTA III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie LANCIA DELTA III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.