Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z kołami zębatymi
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
174,67
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
174,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67hp, g67hr
Rozwiń więcej danych
78,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
78,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
Typ pompy: Pompa zębata
580,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
580,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość ogniw łańcucha: 48
Wykonanie łańcucha: Simplex
77,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.145
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
67,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
67,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 199,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 199,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.24
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67hp, g67hr
Rozwiń więcej danych
81,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67hp, g67hr
Rozwiń więcej danych
84,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
84,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 48
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch zamknięty, łańcuch sworzniowy tulejkowy
52,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
52,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
Typ pompy: Pompa zębata
665,25
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
665,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.41
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
168,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
168,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 52
Wykonanie łańcucha: Simplex
65,76
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
65,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
823,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
823,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.144
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
70,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
70,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: V764737680
Ciężar [kg]: 1.989
Rozwiń więcej danych
864,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
864,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak MINI COUPÉ/ROADSTER o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.