24 produktów
Wybierz auto
0479700849
Ilość zębów: 22
171,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
171,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8000043
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
550,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
550,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP322
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
221,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP294
451,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10200004
137,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
137,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP305
270,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPORE004
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
109,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
109,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE008
Numer seryjny: Bpo-re-008
146,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE000
131,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
131,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NNE5338120000
257,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA553012410
Ilość ogniw łańcucha: 42
Wykonanie łańcucha: Simplex
95,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701763
139,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
139,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP273
Opcja wyposażenia: 22 teeth gear
177,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0654
Ilość zębów: 22
134,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX420038
Ilość zębów: 22
145,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700850
146,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
146,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV460723
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
169,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420036
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
152,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3654008
Dla numeru oe: 8200251904
214,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09137
175,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT CLIO III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT CLIO III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT CLIO III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.