Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do RENAULT CLIO IV

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

581,29

zł/szt.

Kraków: czw. 27.02

U ciebie: czw. 27.02

581,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Bpo-re-008

146,31

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

146,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 8200251904

213,05

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

213,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

202,24

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

202,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

265,97

zł/szt.

Kraków: czw. 27.02

U ciebie: czw. 27.02

265,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

140,55

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

140,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału

543,18

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

543,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

451,40

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

451,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

263,29

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

263,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.14

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G62

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,59

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

44,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 22

173,05

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

173,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

175,95

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

175,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 03c 115 225

Montaż: Agregat napędzany: pompa olejowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,11

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

129,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO IV

Pompa oleju w samochodzie RENAULT CLIO IV – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT CLIO IV pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach RENAULT CLIO IV

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT CLIO IV o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

RENAULT CLIO IV – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT CLIO IV wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.