44 produktów
Wybierz auto
PIE707919200
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
209,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703654009
Dla numeru oe: 150101308r
204,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420026
105,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338707919000
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
202,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP350
204,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200004
155,83
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
155,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200005
103,11
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
103,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP336
370,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP0826
139,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV21SKV100
80,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701763
142,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09137
177,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09155
318,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
040139821
Ciężar [kg]: 0.14
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G62
Rozwiń więcej danych
46,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420036
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
153,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP322
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
228,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09181
219,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV460723
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
168,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09123
148,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP7303
Ilość zębów: 22
247,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
247,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MEGANE II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MEGANE II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MEGANE II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.