Powiadom mnie o dostępności

Pompy powietrza wtórnego do BMW

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa powietrza wtórnego PIERBURG 7.28124.19.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

705,22

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

705,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy powietrza wtórnego PIERBURG 7.22166.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

837,39

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

837,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego TOPRAN 502 941

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

474,52

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

474,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego TOPRAN 503 175

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie znamionowe: 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

551,99

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

551,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego PIERBURG 7.28124.30.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

747,60

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

747,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego TOPRAN 502 940

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie znamionowe: 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

484,05

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

484,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy powietrza wtórnego PIERBURG 7.22166.00.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

650,92

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

650,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego PIERBURG 7.28124.20.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

640,10

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

640,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa powietrza wtórnego NTY EWP-BM-000

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,68

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

362,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Pompa powietrza wtórnego w samochodzie BMW

Pompa powietrza wtórnego to najważniejszy element systemu odpowiedzialnego za redukcję szkodliwych gazów emitowanych przez pojazd w fazie rozruchu zimnego silnika spalinowego. W samochodzie BMW jest to element elektryczny. Dzięki jego pracy, w momencie uruchamiania silnika zaciągana jest dodatkowa porcja powietrza, które wzmacnia proces spalania, dzięki czemu zostają wypalone resztki paliwa, a szkodliwe substancje zostają utlenione. Dzięki pompie temperatura przy rozruchu silnika jest wyższa, co przekłada się na szybsze osiągnięcie optymalnej sprawności katalizatora.

Objawy usterki pompy powietrza wtórnego w samochodzie BMW

Niestety w przypadku samochodu BMW awarie pompy powietrza wtórnego są trudne do wykrycia. Tego typu usterkę można brać pod uwagę, jeśli zaobserwujemy większą niż dotychczas ilość spalin wydostających się z rury wydechowej auta podczas rozruchu. Sygnałem potencjalnej usterki pompy powietrza wtórnego może być także wolniejsze nagrzewanie się silnika podczas jazdy. Awaria pompy może zostać zasygnalizowana kierowcy poprzez kontrolkę „check engine” – wówczas konieczne jest odczytanie kodów usterek testerem diagnostycznym.

BMW – przyczyny awarii pompy powietrza wtórnego

Pompa powietrza wtórnego w samochodzie BMW, jako podzespół elektryczny jest narażona na zatarcie spowodowane nadmierną ilością wilgoci, nieszczelnością lub przeciwnie – zapchaniem się przewodów powietrznych. Potencjalnym problemem może być także odcięcie zasilania pompy – kiedy nie dociera do niej napięcie, pompa nie jest w stanie uruchomić procesu zasysania powietrza.