12 produktów
Wybierz auto
TOP118220
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Rura ochronna przewodu
Rozwiń więcej danych
761,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
761,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118931
Wysokość [mm]: 40
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
17,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116312
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
401,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
401,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ19061090701
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
619,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
619,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ19061091001
364,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
364,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE722738200
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 103,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 103,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10630057
Napięcie [v]: 12
1 008,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 008,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC54301
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
512,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
512,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479114283
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Kształt d
Rozwiń więcej danych
335,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
19,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338721851310
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
911,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
911,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722738080
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 066,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 066,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pompa powietrza wtórnego to najważniejszy element systemu odpowiedzialnego za redukcję szkodliwych gazów emitowanych przez pojazd w fazie rozruchu zimnego silnika spalinowego. W samochodzie VW GOLF jest to element elektryczny. Dzięki jego pracy, w momencie uruchamiania silnika zaciągana jest dodatkowa porcja powietrza, które wzmacnia proces spalania, dzięki czemu zostają wypalone resztki paliwa, a szkodliwe substancje zostają utlenione. Dzięki pompie temperatura przy rozruchu silnika jest wyższa, co przekłada się na szybsze osiągnięcie optymalnej sprawności katalizatora.
Niestety w przypadku samochodu VW GOLF awarie pompy powietrza wtórnego są trudne do wykrycia. Tego typu usterkę można brać pod uwagę, jeśli zaobserwujemy większą niż dotychczas ilość spalin wydostających się z rury wydechowej auta podczas rozruchu. Sygnałem potencjalnej usterki pompy powietrza wtórnego może być także wolniejsze nagrzewanie się silnika podczas jazdy. Awaria pompy może zostać zasygnalizowana kierowcy poprzez kontrolkę „check engine” – wówczas konieczne jest odczytanie kodów usterek testerem diagnostycznym.
Pompa powietrza wtórnego w samochodzie VW GOLF, jako podzespół elektryczny jest narażona na zatarcie spowodowane nadmierną ilością wilgoci, nieszczelnością lub przeciwnie – zapchaniem się przewodów powietrznych. Potencjalnym problemem może być także odcięcie zasilania pompy – kiedy nie dociera do niej napięcie, pompa nie jest w stanie uruchomić procesu zasysania powietrza.