10 produktów
Wybierz auto
051550006433
Grubość [mm]: 33.4
Długość [mm]: 34.5
Rozwiń więcej danych
37,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445420018210
Wysokość [mm]: 33.4
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
35,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO96M0506OYO
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
26,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL152
Tryb pracy: Hydrauliczny
37,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0460PI060019
Średnica [mm]: 12
Wysokość [mm]: 34.7
Rozwiń więcej danych
28,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO96M0508OYO
Strona zabudowy: Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika, głowica cylindra
Średnica [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
31,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP302639
Wysokość [mm]: 33.4
Wymagana ilość: 16
Rozwiń więcej danych
23,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040129882
Długość [mm]: 35
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
62,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN96M0508JPN
Strona zabudowy: Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika, głowica cylindra
Średnica [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
31,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN96M0311JPN
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wysokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
33,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie HYUNDAI ELANTRA V są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu HYUNDAI ELANTRA V, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu HYUNDAI ELANTRA V pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.