11 produktów
Wybierz auto
0471BFS148S
Opcja wyposażenia: 8,4mm ball
Średnica [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
27,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170166
Opcja wyposażenia: 8.4mm ball
Średnica [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
24,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445420018110
Wysokość [mm]: 33.4
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
30,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042270928341
Długość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
32,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAHL5356
Tryb pracy: Hydrauliczny
32,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040130031
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Grubość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
58,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130096710
Średnica [mm]: 12
Wysokość [mm]: 37.7
Rozwiń więcej danych
24,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
24,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0460PI060019
Średnica [mm]: 12
Wysokość [mm]: 34.7
Rozwiń więcej danych
28,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL187
Tryb pracy: Hydrauliczny
35,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040128341
Długość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
31,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie OPEL COMBO D są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu OPEL COMBO D, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu OPEL COMBO D pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.