15 produktów
Wybierz auto
Producenci
03358ET009149561
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
315,62
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
315,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986280702
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
444,31
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
444,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
294,20
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
294,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
Część nowa: 1
Rozwiń więcej danych
349,30
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
349,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095211
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
343,95
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
343,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 4
261,96
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
261,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Gwarancja: 5 lat gwarancji
297,29
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
297,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPCT002
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
147,73
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280706
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
307,09
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
307,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELAF1049812B1
285,24
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
285,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
322,23
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
322,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722184830
Napięcie [v]: 12
385,04
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
385,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR558254A
Ilość połączeń: 4
238,45
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
238,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPCT011
Rodzaj koprusu: Z obudową
132,12
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
132,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.179
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
324,52
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
324,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu CITROËN C4 CACTUS. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu CITROËN C4 CACTUS co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta CITROËN C4 CACTUS, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie CITROËN C4 CACTUS jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu CITROËN C4 CACTUS – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu CITROËN C4 CACTUS. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu CITROËN C4 CACTUS w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.