35 produktów
Wybierz auto
105,86
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
105,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
58,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
58,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,51
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
81,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
74,97
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
40,56
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
40,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
53,80
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
53,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
75,38
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
86,67
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
146,42
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
146,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,84
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
122,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,70
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
113,94
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
113,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,58
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
72,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
52,95
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nn
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
82,05
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
82,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
Rozwiń więcej danych
90,35
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
90,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C4 CACTUS należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.