31 produktów
Wybierz auto
97,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
57,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360014
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
113,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
59,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej u góry
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
123,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
147,85
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
147,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
84,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 155
Rozwiń więcej danych
33,71
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
33,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE005
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,35
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
53,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
76,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,92
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
85,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
46,27
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
46,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
140,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
75,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 116
45,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C4 CACTUS należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.