16 produktów
Wybierz auto
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
307,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
Część nowa: 1
Rozwiń więcej danych
329,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
329,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722184830
Napięcie [v]: 12
360,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPCT002
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
200,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
200,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 4
331,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
331,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPCT014
Napięcie [v]: 12
208,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
208,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280702
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
440,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
440,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Gwarancja: 5 lat gwarancji
299,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
295,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELAF1049812B1
271,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095211
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
384,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
384,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
443,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
443,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095651
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
298,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986280706
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
302,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722184840
Napięcie [v]: 12
374,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
307,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
307,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta CITROËN JUMPY Jumpy III, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.