14 produktów
Wybierz auto
Producenci
BOS0986280700
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
377,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET009149471
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 6
219,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280705
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
431,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
431,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDO2910000438500
Kolor: Chromowy / czarny
480,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
480,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
03358ET009142591
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez przewodu dolotowego
Rozwiń więcej danych
292,68
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
292,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719767019
200,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
266,68
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
266,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
247,99
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
247,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPFR003
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Ilość połączeń: 6
92,22
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60601
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
142,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722184760
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
417,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
158,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPFR006
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Ilość biegunów: 6
Rozwiń więcej danych
99,94
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPFR005
Dla numeru oe: 1 516 668
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
99,94
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FORD ECOSPORT II. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu FORD ECOSPORT II co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta FORD ECOSPORT II, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie FORD ECOSPORT II jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu FORD ECOSPORT II – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FORD ECOSPORT II. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu FORD ECOSPORT II w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.