55 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
88,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Masa [g]: 150
108,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 113
Rozwiń więcej danych
50,84
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
31,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
31,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Egr-vw-059
23,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
23,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
85,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
85,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
57,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
57,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
125,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
230,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
230,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145838ah
41,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
79,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy 1 do chłodnicy powietrza doładowującego
123,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
93,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5n0145828e
54,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
69,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
69,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
115,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
109,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
109,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
48,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
48,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI Q3 I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.