58 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
95,04
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
95,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 113
Rozwiń więcej danych
50,84
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Masa [g]: 150
108,40
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
66,31
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
66,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,81
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
45,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451459101
57,53
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
81,92
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
81,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5n0145828e
54,68
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
112,79
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
60,50
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
60,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV501
26,68
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
26,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291787701
432,88
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
432,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.42
109,31
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
109,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
673,05
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
673,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
62,35
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451783601
96,23
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
96,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451453001
200,74
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
200,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Egr-vw-059
23,96
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
23,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360057
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
65,22
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
65,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI Q3 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.