60 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
41,82
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
41,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV510
226,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
226,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.6
142,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451453001
221,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
221,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
82,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451452701
108,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
108,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336252
Dla numeru oe: 1k0145828t
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
61,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
50,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145838ah
43,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145 828 t
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, z lewej, góra
41,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451459101
61,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
61,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV501
25,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
63,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
68,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
117,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
64,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód turbosprężarki: Wlot
35,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
35,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291787701
527,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
527,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI Q3 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.