170 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
15,74
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
15,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,90
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
92,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 204
44,57
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
44,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
171,22
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,43
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
160,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336149
Dla numeru oe: 1k0145838g
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
41,51
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
41,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145 770 ah
159,13
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
159,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP114958
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką, przepływomierz masowy powietrza
Materiał: Termoplast
57,93
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
57,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,99
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
141,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.58
133,81
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
133,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV500
23,76
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145834a
Masa [g]: 96
20,36
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
20,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145834n
Masa [g]: 434
140,28
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
140,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
70,13
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
70,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
82,71
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
108,91
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
108,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z zaworem
Rozwiń więcej danych
46,73
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,07
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,74
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
87,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI TT należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.