170 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 200
Rozwiń więcej danych
35,47
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
35,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
167,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
167,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
92,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336149
Dla numeru oe: 1k0145838g
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
41,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
41,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211000360036
154,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
154,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
152,53
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
152,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaską zaciskową
Rozwiń więcej danych
117,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
117,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
48,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
48,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV500
23,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
70,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
70,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
180,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
180,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451459001
50,51
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
50,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura o śr. [mm]: 60
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
107,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
107,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV510
236,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
236,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV514
107,87
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
107,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,60
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.14
52,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
52,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
144,06
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
144,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI TT należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.