-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
49 produktów
Wybierz auto
583,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
583,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.171
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
173,73
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
173,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 510
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
203,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
203,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR35098
Materiał: Pbt (polibutylentereftalat), tpe (elastomer termoplastyczny), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
180,94
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
180,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
137,39
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
137,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV548
34,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
34,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM045
61,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618583389
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
298,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
298,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.2
107,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
107,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
229,08
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
229,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
267,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
267,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSBM023
82,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
71,60
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
71,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
298,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
298,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
231,93
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
231,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1192
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
128,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
128,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
115,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
115,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
147,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
147,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
223,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
223,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW 3 F31 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.