81 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,29
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
41,70
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
41,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE009
Dla numeru oe: 0382,pz
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
36,32
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
36,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
288,75
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
288,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymagana ilość: 1
231,20
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
231,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,85
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703350011
Dla numeru oe: 0382fz
40,04
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330026
Dla numeru oe: 0382ap
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
28,51
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
28,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Masa [g]: 20
21,77
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
21,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
52,58
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
52,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,85
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
86,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
54,58
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
54,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 104
59,89
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382,en
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
120,30
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
120,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
26,63
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
26,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
49,06
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.en
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
57,56
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
57,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN BERLINGO Berlingo I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.