7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
5 produktów
Wybierz auto
TOP410347
103,40
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
103,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Technika połączeń: Henn
247,94
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
247,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
159,40
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
159,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
Rozwiń więcej danych
184,60
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
184,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 4475280382
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
259,32
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
259,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA V W447 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.